30 Nisan 2012 Pazartesi

Sosis Bacaklı Bebek Fil

Birlikte ör etkinliğimizden Sosis Bacaklı Bebek Filimiz :) Birlikte ör Etkinliğimiz başladığı gün beni kemoterapi günümdü, dolayısı ile tam zamanlı olarak öremedim Sosis Bacaklı Bebek Filimi :) Yorumlara ben Pembe bir Sosis Bacaklı Bebek Fil yapmak istediğimiz yazmıştım :) Berilim Pembe renk istiyordu çünkü :)


Herkes Bebek Filleri örmeye başlamıştı ben başlayamamıştım :( Zaten gözleri de yoktu ösem de gözleri olmaığı için yarım kalacaktı :) Ben de gözlerimin gelmesini bekledim :)


Yasemini bebek fili örmüş ve eklemişti hem de PEMBE renkliydi. Rendgini pembe yapması çok hoşuma gitmişti. :) 2-3 gün sonra kargom geldiii... Kargomun içinden sadece gözler çıkmadı. Sizlerinde tahmin edebildiğiniz gibi Yaseminim Canım Papatyam Bebek fili benim kuzuma göndermişti... Kendisine buradan birkez daha teşekkürlerimi sunmak istiyorum :)  Teşekkürler Papatyam :)




Beril Pembe Bebek fili görünce bayıldııı :) benden de gei renkte öremei isteyince bende birtane geri renkte ördüüm :) Şimdilerde Fillerimiz bir dudak dudağa verip iyi anlaşıyorlar bir sıtsıta verip nazlanıyorlar.. :) umarım beğenirsiniz :)

9 yorum:

  1. beğenilmeyecek gibi değiller ki sevgili arkadaşım.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mine'cim. Sağol arkadaşım..

      Sil
  2. ellerine sağlık şekerim ikiz gibiler...!!!!!!! yaseminimin gönlü için diyecek söz zaten yok!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Nilgün hanım :) Benim filimi, Yasemin'in ördüğü fil ile aynı görmeniz beni çok mutlu etti :) Onun sayesinde çevremde onun gibi nurlu insanların sayısı her geçen gün artıyor :)

      Sil
  3. "Fillerimiz bir dudak dudağa verip iyi anlaşıyorlar bir sıtsıta verip nazlanıyorlar" demişsin yaaaaa bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok mutlu ettin arkadaşım sağolasın.. bayılmana BAYILDIIIM :)

      Sil
    2. :)) cansın sen yaa... bu arada örgülerimiz arasında fark varmı?

      Sil
    3. :) Asıl sensin CAN :) genişlik olarak biraz daha dar benimkisi ama çok az, uzunlukları aynı olsun diye gövdede 2 sıra, kafada 1 sıra ve bacaklarda da 2 sıra fazla yapmıştım :) uzunlukları aynı bu yüzden :)

      Sil
  4. çok tatlı çok şrin olmuşlar yaaa:)
    ellerine sağlık...
    Bende bu gibi harika çalışmalar yapıcak kadar ustalaşabilicekmiyim acaba :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil